کد خبر: ۴۲۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۳۲۰

آنچه زنان باید در مورد مردان بدانند!! | رازهای مردانه که زنان باید بدانند

مردان در مورد احساسات شهرت بدی پیدا می کنند. برخی از مردم فکر می کنند که مردها احساساتی ندارند ، نمی خواهند به اشتراک بگذارند و همچنین نمی خواهند گوش دهند. اما این درست نیست. در اینجا این است که در مورد احساسات چه اتفاقی برای مردان می افتد، و من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید از این دانش برای ایجاد یک پایه محکم برای یک رابطه ایمن و پایدار استفاده کنید.

مردان در مورد احساسات شهرت بدی پیدا می کنند. برخی از مردم فکر می کنند که مردها احساساتی ندارند ، نمی خواهند به اشتراک بگذارند و همچنین نمی خواهند گوش دهند. اما این درست نیست. در اینجا این است که در مورد احساسات چه اتفاقی برای مردان می افتد، و من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید از این دانش برای ایجاد یک پایه محکم برای یک رابطه ایمن و پایدار استفاده کنید.
آنچه زنان باید در مورد احساسات مردان بدانند
1. بسیاری از مردان آنگونه که شما احساس می کنید، احساس نمی کنند
من درد و ناامیدی زیادی از این فکر می‌کنم که مردان در مورد احساسات مانند زنان عمل می‌کنند. اما حقیقت این است که مردان برای پردازش و مقابله با احساسات مشکل دارند. ما یاد نگرفتیم که چگونه در آن خوب باشیم. ما همچنین سیستم حمایت عاطفی مشابهی را نداریم که بسیاری از زنان دارند، که توضیح می دهد که چرا مردان به چیزهایی مانند کار، ورزش و تلویزیون فرار می کنند.
گر بتوانید این را درک کنید و یاد بگیرید که به جای اینکه علیه ما کار کنید با ما کار کنید، در واقع در مورد مردان و روابط، مزیت بزرگی خواهید داشت. نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که ما به عنوان مرد می خواهیم مسائل را اصلاح کنیم. وقتی نمی توانیم ناامید می شویم.

2. برای اصلاح احساسات خود تحت فشار باشید
البته شما می خواهید که مرد احساسات و خواسته های شما را بپذیرد و ارضا کند. جای یک مرد در یک رابطه این است که یک شریک خوب باشد، به شما اهمیت دهد، گوش کند، عاشق بزرگی باشد، ارتباط برقرار کند، وفادار باشد و به اشتراک بگذارد.
با این حال، وقتی از او می‌خواهید که نیازهای عاطفی‌تان را برآورده کند، زیرا با ترس‌ها، ناامیدی‌ها و عدم اطمینان‌هایتان به او تکیه می‌کنید، هر دوی شما را ناامید می‌کنید. هیچ رابطه ای نمی تواند تمام نیازهای عاطفی شما را برآورده کند. قرار است روابط در مورد رشد باشد و هر زمان که بخواهید به شخص دیگری برای برآورده کردن نیازهای عاطفی خود تکیه نکنید.

3. به شما نیاز دارد که در ارتباطات مثبت ابتکار عمل داشته باشید
اکنون که می دانید در احساس و به اشتراک گذاری آن مهارت بیشتری دارید، از این دانش برای ایجاد یک محیط حمایتی برای ارتباط خوب با مرد خود استفاده کنید. چگونه اول، همیشه سعی کنید از جایی با شفقت و درک بیایید. می دانم انجامش سخت است، اما به آن فکر کن، آنچه را که می دهی به دست می آوری. زمانی که با مردتان به این شکل رفتار کنید، با او پیش خواهید رفت. درک کنید که او احساسات و ارتباطات را مانند شما درک نمی کند.
به جای اینکه وارد یک مکالمه شوید و فکر کنید که او کاری را عمدا انجام داده یا بی احساس است، آگاهی خود را به این فکر تغییر دهید که او به کمک نیاز دارد تا بفهمد از کجا آمده اید. سپس از آنجا ادامه دهید. به جای اینکه بگویید: «از این که نمی‌خواهید با دوستانم وقت بگذرانید خسته شده‌ام.» یک رویکرد مثبت مانند: «می‌دانی که من می‌خواهم در این رابطه خوشحال باشیم و همیشه می‌خواهم با شما صادق باشم. من متوجه شده ام که ما خیلی کارها را با دوستانم انجام نمی دهیم و می گویم: “دوست دارم آنها شما را بهتر بشناسند. به نظر شما چگونه می توانیم این کار را برای هر دوی خودمان انجام دهیم؟” وقتی با مردی با این نگرش مثبت صحبت می کنید، به او اجازه می دهید بفهمد که شما به دنبال دعوا نیستید، بلکه به دنبال اصلاح اوضاع هستید.
برای انجام یک رابطه، باید درک کنید که شریک زندگی شما اغلب احساسات را به همان شکلی که شما هنگام برقراری ارتباط در سطح احساسی درک می کنید، درک نمی کند. اما وقتی مسئولیت احساسات خود را بر عهده بگیرید و آنها را به شکلی مثبت با او در میان بگذارید، او می بیند که شما زنی توانا و شایسته هستید که برای رابطه تلاش می کنید، آن نوع زنی که می خواهد در کنارش باشد.

راه حل
بهتر است با بروز احساسات و عواطف خود یک‌باره بر سر همسرتان هجوم نیاورید و او را تحت فشار قرار ندهید تا مجبور شود خیلی زود پاسخ شما را بدهد. کافی است کمی به او فرصت بدهید، صبور باشد و یکریز و پشت سر هم صحبت نکنید. احساساتتان را شمرده شمرده بیان کنید تا مرد بتواند متوجه آن‌ها شود و بعد سکوت کنید تا به او فرصت بیان احساسش را بدهید. وقتی همسرتان ساکت است، هرگز به این معنا نیست که به حرف‌های شما گوش نمی‌دهد و یا بی‌توجه است؛ بلکه ذهن او درگیر پردازش اطلاعاتی است که شما به او در طی صحبت‌های‌تان داده‌اید. سعی کنید در حین حرف زدن با مرد زندگی‌تان و بروز احساسات خود او را در آغوش بگیرید، دستش را بفشارید و سرتان را روی بازوهایش بگذارید تا بتواند از توسل به ذهن خارج شود و به قلب و احساسات خود رجوع کند.

این نکته مهم را فراموش نکنید که بسیاری از مردان هویت و شخصیت خودشان را از بدنشان می‌گیرند؛ بنابراین تماس جسمانی می‌تواند او را از حالت منطقی، تحلیلی و ذهنی بیرون بیاورد و به دنیای احساساتش نزدیک کند. زمانی که تصور می‌کنید همسرتان احساساتش را به سختی بروز می‌دهد یا گوش دادن به احساسات شما برایش سخت و طاقت‌فرساست، در سکوت او را در آغوش بگیرید. با این روش گفتگو را از یک جنگ پر قدرت به سمت حالتی دوستانه و عاطفی هدایت می‌کنید.