کد خبر: ۴۳۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۴۲

برخورد مرگبار قطار با نوجوان قائمشهری

راه آهن شمال به عنوان بخشی از خطوط ریلی سراسری از سال ۱۳۱۶ فعالیت خود را آغاز کرد که از نظر قدمت جزو شبکه ریلی قدیمی کشور به شمار می‌رود. راه آهن شمال از خروجی ایستگاه گرمساز آغاز و تا ورودی ایستگاه گلوگاه ادامه دارد؛ طول این مسیر ۳۱۰ کیلومتر و در مسیر یک هزار و ۵۰۰ پُل و آب‌رو، ۹۵ تونل و ۴۵ گذرگاه حفاظ شده وجود دارد

راه آهن شمال به عنوان بخشی از خطوط ریلی سراسری از سال ۱۳۱۶ فعالیت خود را آغاز کرد که از نظر قدمت جزو شبکه ریلی قدیمی کشور به شمار می‌رود. راه آهن شمال از خروجی ایستگاه گرمساز آغاز و تا ورودی ایستگاه گلوگاه ادامه دارد؛ طول این مسیر ۳۱۰ کیلومتر و در مسیر یک هزار و ۵۰۰ پُل و آب‌رو، ۹۵ تونل و ۴۵ گذرگاه حفاظ شده وجود دارد.
روابط عمومی اورژانس مازندران اعلام کرد که نوجوان قائمشهری براثر برخورد با قطار و به دلیل شدت جرات وارد شده در دم جان باخت. 

 برخورد قطار با عابر پیاده در ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز سه شنبه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و گروه پایگاه اورژانس هفت تیر قائمشهر به محل حادثه واقع در خیابان تهران روبروی آزادی ۵۷ اعزام شد. 

بر اساس این گزارش در این حادثه پسر نوجوان ۱۸ساله براثر برخورد قطار با وی در دم جان باخت و در بررسی‌های تیم اورژانس اعزامی فاقد هرگونه علایم حیاتی بود. 

 

خط ریلی راه آهن شمال از شهر قائم شهر عبور می‌کند و هر از چند گاهی تصادفات ناشی از برخورد با قطار و مرگ عابران یا رانندگان خودرو گزارش می‌شود. 

بر اساس اعلام شرکت راه آهن شمال کشور، ۶۰ درصد خطوط ریلی این شرکت از گرمسار تا گلوگاه از درون مناطق مسکونی عبور می‌کند. 

راه آهن شمال به عنوان بخشی از خطوط ریلی سراسری از سال ۱۳۱۶ فعالیت خود را آغاز کرد که از نظر قدمت جزو شبکه ریلی قدیمی کشور به شمار می‌رود. راه آهن شمال از خروجی ایستگاه گرمساز آغاز و تا ورودی ایستگاه گلوگاه ادامه دارد؛ طول این مسیر ۳۱۰ کیلومتر و در مسیر یک هزار و ۵۰۰ پُل و آب‌رو، ۹۵ تونل و ۴۵ گذرگاه حفاظ شده وجود دارد. از ویژگی‌ها این مسیر ریلی ۲۷ کیلومتر شیب و فراز که این شیب در نقاطی به ۲۸ در هزار می‌رسد. 

در طول مسیر ۳۱۰ کیلومتری راه آهن شمال کشور ۲۲ ایستگاه برای سوار و پیاده کردن مسافران تعبیه شده است. قطارهای حومه‌ای روزانه در مسیر پل سفید به بندرترکمن تردد می‌کنند و در هر قطار در یک مسیر رفت و یا برگشت بیش از ۳۰۰ مسافر از طریق آن قابل جا به جایی است.