کد خبر: ۴۴۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۴ - ۲۱:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵

روایت صداوسیما از نحوه محاسبه میزان مخاطبان: هر کسی به اندازه «۱۵ دقیقه در هفته» حتی شبکه‌ها را رد هم بکند، مخاطب محسوب می‌شود!

محسن شاکری‌نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: طبق تعریف رسمی «آفکام» هر فرد ۴ سال به بالا اگر ۱۵ دقیقه در هفته برنامه تماشا کند ما آن را مخاطب حساب می‌کنیم. وی افزود: طبق این تعریف دیگر مهم نیست این ۱۵ دقیقه روی یک شبکه باشند، در مجموع روی چند شبکه مختلف جمع شده باشد کفایت می‌کند. یعنی شبکه ها را بالا پایین کنم مخاطب محسوب می‌شوم
روایت صداوسیما از نحوه محاسبه میزان مخاطبان: هر کسی به اندازه «۱۵ دقیقه در هفته» حتی شبکه‌ها را رد هم بکند، مخاطب محسوب می‌شود!

محسن شاکری‌نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: طبق تعریف رسمی «آفکام» هر فرد ۴ سال به بالا اگر ۱۵ دقیقه در هفته برنامه تماشا کند ما آن را مخاطب حساب می‌کنیم. وی افزود: طبق این تعریف دیگر مهم نیست این ۱۵ دقیقه روی یک شبکه باشند، در مجموع روی چند شبکه مختلف جمع شده باشد کفایت می‌کند. یعنی شبکه ها را بالا پایین کنم مخاطب محسوب می‌شوم

محسن شاکری‌نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: طبق تعریف رسمی «آفکام» هر فرد ۴ سال به بالا اگر ۱۵ دقیقه در هفته برنامه تماشا کند ما آن را مخاطب حساب می‌کنیم.
 
وی افزود: طبق این تعریف دیگر مهم نیست این ۱۵ دقیقه روی یک شبکه باشند، در مجموع روی چند شبکه مختلف جمع شده باشد کفایت می‌کند. یعنی شبکه ها را بالا پایین کنم مخاطب محسوب می‌شوم.