کد خبر: ۴۲۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۴۵

فال روزانه سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | فال امروز

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در طول عمرتان با فرازوفرودهای مختلفی روبه‌رو‌ شده‌اید و زندگی شما آن‌گونه که باید و شاید، ثبات نداشته است. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید این شرایط تغییر می‌کند. در این سال زندگی شما ثبات بیشتری دارد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید. بهمن را با کارهای زیادی به پایان می‌رسانید. این کارهای زیاد در اسفند نیز ادامه پیدا می‌کند. به فروردین سال آینده که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای استراحت مهیا می‌شود.در اردیبهشت سال آینده از همیشه عاشق‌تر خواهید شد. به تیر سال آینده که رسیدید، مشکلی حقوقی راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید و کوتاه نیایید. اَمرداد سال آینده زمان حساسی برای شماست. در این ماه خطری در کمین شما نشسته است. به شهریور سال آینده که رسیدید، تغییر مهمی در زندگی شما ایجاد می‌شود. با این تغییر کنار بیایید و سبک جدیدی را در زندگی دنبال کنید. سایه همای سعادت در مهر سال آینده روی سر شما میفتد. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. به آذر سال آینده که رسیدید، غصه‌‌ای به جان شما می‌نشیند. اجازه ندهید این غصه، زمینه افسردگی شما را فراهم کند. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

 فروردین 

مدتی است که بی‌حوصله شده‌اید و انرژی لازم را ندارید. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و انرژی بیشتری برای انجام کارها پیدا می‌کنید. به لطف این شرایط، کار دشواری که مدتی است به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. روز خوبی است تا دست همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را بگیرید و برای تفریح و گردش بیرون بروید. سوءتفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این وضعیت میان شما و این فرد اختلاف زیادی ایجاد کند. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمکتان می‌آیند. فرصتی مهیا می‌شود تا راهی سفری خاطره‌ساز شوید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. یکی از اعضای منزل در بستر بیماری افتاده است. تمامی تلاش خود را برای سلامتی ایشان انجام دهید. دیری نخواهد پایید که این فرد بهبودی کامل پیدا کند و محبتی که به ایشان کرده‌اید را پاسخ دهد.

اردیبهشت 

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. در غیر این صورت، فردی که از ایشان پول گرفته‌اید، امروز آبروی شما را می‌برد. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و از هر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان بهره بگیرید. روحیه‌ای رقابت‌جو دارید و اجازه نمی‌دهید در زندگی کسی از شما جلو بیفتد، این روحیه را ادامه دهید و راه را برای موفقیت‌های بیشتر هموار نمایید. تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌‌اید، اما طعم موفقیت را نچشیده‌اید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و دیری نخواهد پایید که مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت کنید. یکی از دوستان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

خرداد

یکی از اطرافیان شما امروز به موفقیتی چشمگیر دست میابد و باعث افتخار شما می‌شود. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در این دستاوردها سهیم باشید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. اهمیت زیادی به عشق‌ زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

تیر

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن شما می‌رسد. این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت به آن‌ها جامه عمل بپوشانید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواستان را به رفتار وی جمع کنید. انسان‌ زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما مزد این زحمت را تاکنون دریافت نکرده‌اید و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. 

مرداد

عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه زمینه ناخوش‌احوالی شما را فراهم کرده است. از امروز به خودتان قول بدهید که این عادت را کنار بگذارید و سبک سالمی را در زندگی در پیش بگیرید. فردی که نیاز به پول دارد امروز به شما رو می‌کند، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید پولی که به ایشان قرض می‌دهید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پرداخت خواهد شد. به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم افراد سرشناسی حضور دارند، در نتیجه به هر قیمتی که شده در این مراسم حضور پیدا کنید و با آشنایی با افراد سرشناس و مهم، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت را تجربه نمایید. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق ‌زندگی‌تان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند.

شهریور

 روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام ‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید. موقعیت مالی متزلزلی دارید و به‌رغم اینکه گاهی اوقات اندوخته‌های شما لبریز می‌شود، مواقعی نیز وجود دارد که پول کم می‌آورید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند. سفره‌ دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. در غیراین‌صورت دیری نخواهد پایید که راز دل شما نُقل هر مجلس و انجمنی شود.

مهر

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید، امروز زمان آن فرا رسیده که کمی استراحت کنید و خستگی‌ها را از تن بیرون نمایید. به گرفتاری مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. گرفتاری مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شماست. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را تحت‌فشار نگذارید و زندگی را به ایشان سخت نگیرید. در غیر این صورت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. امروز با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به بهانه‌ای برای ارتباط‌های کاری بیشتر تبدیل کنید و از این فرد برای دستیابی به موفقیتهای چشمگیر کمک بگیرید. هنرهای زیادی دارید، اما اطرافیان از هنرهای شما بی‌خبرند. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. هنرهای خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. روحیه اجتماعی دارید و از حضور در بین جمعِ دوستان و آشنایان لذت می‌برید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. یکی از آشنایان که فکر می‌کنید دوست‌دار شماست، نقشه‌های شومی برایتان کشیده و با دوستی و محبت به شما نزدیک شده تا رابطه میان شما و یکی از اعضای خانوده یا دوستان را خراب کند. اجازه ندهید شرایط برای نقشه‌های پلید این فرد مهیا شود و در اولین فرصت حق این فرد را که نمک شما را خورده و نمکدان شکسته‌ را کف دستش بگذارید.

آبان

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. یکی از اعضای خانواده امروز به کمکتان می‌آید و پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. این پیشنهاد را جدی بگیرید و به آن جامه عمل بپوشانید. مطمئن باشید تصمیمی که می‌گیرید درست است و در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. چشمتان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید. یکی از اطرافیان که احساس می‌کردید با شما دشمنی دارد، از در دوستی وارد خواهد شد. پیشنهاد دوستی این فرد را قبول کنید تا رفاقتی ماندگار میان شما برقرار شود. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای دلخواه، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای پرتلاش پیش رو آماده شوید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز کارهای زیادی دارد و فرصتی برای رسیدگی به شما پیدا نمی‌کند.

آذر

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. یکی از اعضای خانواده امروز خرج هنگفتی روی دست شما می‌گذارد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید تا در آینده شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشید. دیدگاه جدیدی به زندگی پیدا خواهید کرد. به لطف این دیدگاه، سبک جدیدی را در زندگی در پیش بگیرید. مهمان غیرمنتظره‌ای به منزل شما می‌آید و از آنجایی که انتظار مهمان را نداشتید، برنامه‌های‌تان حسابی به هم می‌ریزد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که از هم‌صحبتی با این مهمان لذت خواهید برد و لحظه‌های شادی را تجربه می‌کنید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی لطف عشق زندگی‌تان باشید.

دی

تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد. یکی از آشنایان به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید. از شخصیت جذابی که دارید برای پیدا کردن دوست‌های جدید بهره بگیرید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و فردی وجود دارد. بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و حرفی نزنید که دلخوری به دنبال داشته باشد. احساس می‌کنید که همسر یا عشق زندگی‌تان شما را آن‌گونه که بایدوشاید تحویل نمی‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، از امروز توجه بیشتری به عشق زندگی‌تان اختصاص دهید.

بهمن 

روحیه بانشاطی دارید و همیشه به اطرافیان انرژی می‌دهید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیبتان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان منتقل کنید و ایشان را مهمان روزی سرشار از عشق و محبت نمایید. گرفتاری پیش روی شما قرار می‌گیرد و اعضای خانواده برای حل آن آستین بالا خواهند زد. این شرایط باعث می‌شود تا قدر اعضای خانواده را بیشتر از همیشه بدانید و در اولین فرصت محبت آنها را جبران کنید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. سفارش کالای ارزشمندی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، چیزی نمانده تا این کالا به دست شما برسد و حسابی خوشحال شوید.

اسفند

کار ناتمامی دارید که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. امروز فرصتی فراهم می‌شود تا این کار ناتمام را به پایان برسانید. سود قابل ‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. انسان جاه‌طلبی هستید وهمیشه دنبال مال و مقام می‌گردید، به خاطر داشته باشید که با این روحیه جای خود را در قلب دوستان و آشنایان از دست خواهید داد. تمرکز بیشتری در کارها داشته باشید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل نکنید و اجازه دهید که اعضای خانواده سرنوشت خودشان را در اختیار بگیرند. فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید. این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید. مشکلی سر راه شما سبز می‌شود. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از افراد باتجربه کمک بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز عشق‌ بی‌پایانش را به شما ثابت می‌کند. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.