کد خبر: ۴۲۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۸

فال روزانه سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ | فال امروز

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به‌رغم اینکه مدتی است از این اتفاق می‌گذرد، همچنان ناراحت و افسرده هستید. ادامه این رویکرد در سال تولدتان اصلاً به صلاح شما نیست. در این سال غصه‌ها را به باد فراموشی بسپارید و به یاد داشته باشید که گذشته‌ها، گذشته است. اسفند را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به فروردین سال آینده که رسیدید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. در اردیبهشت سال آینده با کارهای بی‌شماری روبه‌رو خواهید شد. این کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. در خرداد سال آینده با عشقی آتشین روبه‌رو خواهید شد. به صلاح شماست مه مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. در اَمرداد سال آینده با تغییر مهمی روبه‌رو می‌شوید. اجازه ندهید این تغییر، کشتی زندگی شما را از ساحل آرزوهای‌تان دور کند. در شهریور سال آینده چشم از سلامت خود بر ندارید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنین شما را تهدید می‌کند. به مهر سال آینده که رسیدید، فرصتی برای سفر پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. آذر سال آینده زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه اطرافیان به هنرها و مهارت‌های شما پی می‌برند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت می‌کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

کارهای زیادی باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمامی کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. با فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کار و زندگی روبه‌رو می‌شوید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و شرایط موفقیت و پیشرفت خود را فراهم کنید. محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگی‌تان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگی‌تان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگی‌تان قائل شوید. دوستی که علاقه ‌زیادی به ایشان دارید، مدتی است به شما کم‌محلی می‌کند و رفتار وی با شما مانند سابق نیست، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید که گرفتاری‌های زندگی باعث شده تا این دوست، رابطه کمتری با شما داشته باشد.

اردیبهشت

روز حساسی را در پیش‌ دارید و امروز ممکن است میان شما و یکی از دوستان نزدیک سو‌ء‌تفاهمی ایجاد شود، به خاطر داشته باشید که ارزش رفاقت شما و این فرد از سوء‌تفاهمی که میان شما ایجاد شده بیشتر است و سو‌ءتفاهم ایجاد شده را به بهانه‌ای برای دوستی‌های بیشتر تبدیل نمایید. اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالی‌تان را ثبات بخشید. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. هنرهای زیادی دارید و انسان توانمندی هستید. با این حال اطرافیان آن‌چنان که باید و شاید قدردان توانمندی‌های شما نیست. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند. در آینده‌ای نزدیک،‌ فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. از این وضعیت، نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطرهای احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده‌ را تجربه خواهید کرد. اهمیت زیادی به عشق‌ زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

خرداد

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. قولی به یکی از آشنایان داده‌اید، اما توان انجام این قول را ندارید و نمی‌توانید سر حرفتان بمانید. از این شرایط درس بگیرید. در آینده از وعده‌های پوشالی دوری کنید و قولی بدهید که توان انجام آن را داشته باشید. انرژی و نشاط زیادی دارید، از این انرژی برای انجام کارها بهره بگیرید و سریع‌تر از همیشه کارها را به پایان برسانید. برنامه‌ای که امروز برای پیشرفت ترسیم می‌کنید، در آینده راه را برای موفقیت شما هموار می‌کند. مهمان ناخوانده‌ای در راه منزل شماست و مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. مشکلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبه‌رو خواهید شد.

تیر

لحظه‌های شادی را سپری می‌کنید و روزی سرشار از شادکامی را در پیش‌رو دارید، از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و اطرافیان و اعضای منزل را در شادی‌های خود شریک نمایید. احساس می کنید که اطرافیان از شما جلو افتاده‌اند و دستاوردهای چندانی در زندگی ندارید، دلیل این وضعیت را در نبود مهارت و تخصص جویا شوید و امروز به خودتان قول بدهید که با فراگیری تخصص‌های جدید و موردنیاز جامعه، مهارت‌های بیشتری کسب کنید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود نمایید. به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌ زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند. کدورت‌ و دلخوری که میان شما و یکی از آشنایان ایجاد شده را به باد فراموشی بسپارید و به یاد داشته باشید که بخشش از بزرگان است. 

مرداد

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب فکرتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید. اتفاق ناخوشایندی را تجربه کرده‌اید. با این حال اجازه ندهید این اتفاق فکر شما را بیش‌ازحد به خود مشغول کند و به جای فکر به تجربه‌های تلخ، آینده‌ای درخشان را برای خودتان ترسیم کنید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. مهمانی بزرگی ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و فردی وجود دارد. بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و حرفی نزنید که دلخوری به دنبال داشته باشد. حسابی سرتان شلوغ است و فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، در چند روز آینده سرتان خلوت می‌شود و شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی استراحت کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگی‌تان هستید.

شهریور

مواظب سلامت وجود نازنین‌ خود نیستید و این قضیه باعث شده تا احساس خستگی و کسالت داشته باشید. ادامه این رویکرد به غیر از بیماری چیزی برای شما به دنبال ندارد. امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتی خود باشید و فراموش نکنید که عقل سالم در بدن سالم است. شرایطی مهیا می‌شود تا درآمد خود را افزایش دهید. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواس خود را جمع کنید و از فرصت‌هایی که پیش روی شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل، امروز با شما همکاری لازم را ندارند. اجازه ندهید این وضعیت روحیه شما را خراب کند و از هرگونه رفتار ناپسند خودداری نمایید. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی‌شناسید، مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز برای شما سنگ تمام می‌گذارد و غرق محبتتان می‌کند. این رفتار را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های عشق زندگی‌تان را جبران کنید.

مهر

مواظب رژیم‌غذاییتان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان فاصله بیندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌ زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت. بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید. قبل از هر تصمیمی نظر افراد باتجربه را جویا شوید و تصمیمی بگیرید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. یکی از آشنایان پیشنهاد مهمی را با شما درمیان می‌گذارد، از جان و دل پذیرای این پیشنهاد باشید و خاطر‌جمع باشید که انجام دادن آن به نفع شما تمام خواهد شد. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از دوستان یا آشنایان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.

آبان

مدتی است که مانند سابق با اطرافیان ارتباط ندارید و از دوست و آشنا دوری گرفته‌اید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر افسردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. ارتباط خود با اطرافیان را افزایش دهید و رفقای جدیدی پیدا کنید. یکی از آشنایان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید. خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان از اینکه شما در کنارش هستید احساس خوشبختی می‌کند، امروز این احساس را با شما در میان خواهد گذاشت و لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم تجربه می‌کنید.

آذر

با مشکلی روبه‌رو می‌شوید. روحیه خود را از دست ندهید و این مشکل را پشت سر بگذارید. احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید. مدتی است که از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید و آن‌گونه که که باید و شاید، خودتان را تحویل نمی‌گیرید. قبل از اینکه این شرایط زمینه بیماری و افسردگی شما را فراهم کند، توجه بیشتری به خودتان اختصاص دهید از سلامت وجود نازنین‌تان غافل نشوید. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شماست و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید.

دی

انسان خنده‌رویی هستید. از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. روز حساسی را سپری می‌کنید و اگر مواظب امور مالی خود نباشید، ضرر هنگفتی متحمل خواهید شد. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق ممکن است در نگاه اول ناراحت‌کننده به‌نظر برسد، با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد. توقع‌های بی‌جایی از دوستان و آشنایان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای اطرافیان به دنبال ندارد. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. علاقه‌ زیادی به شایعه‌پراکنی دارید و از هر فرصتی برای پخش شایعات بی‌پایه و اساس بهره می‌گیرید، به نفع شما است قبل از اینکه این روحیه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی تبدیل‌کند، شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید. روز حساسی را در پیش دارید و احتمال مشاجره‌ شما با یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل کار وجود دارد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد.

بهمن

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید و به لحاظ مالی نیز پولی خوبی به دستتان می‌رسد تا نگرانی‌هایتان خاتمه پیدا کند. روحیه سخاوتمندی دارید؛ اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. روزی عاشقانه را در پیش دارید و بوی خوش عشق را در هوا احساس می‌کنید، این احساس را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان منتقل کنید و امروز را با عشق و محبت به پایان برسانید. فکرهای خلاقانه‌ای دارید و ایده‌های بکری در سر شماست. امروز فرصتی مهیا می‌شود تا این ایده‌ها را اجرا کنید و به دستاوردی چشمگیر در زندگی برسید. روحیه انسان‌دوستی دارید، اما به اطرافیان مهر نمی‌ورزید. این رویکرد باعث شده تا اطرافیان بر این باور باشند که شما آن‌گونه که باید و شاید آن‌ها را دوست ندارید. ادامه این شرایط به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول دهید که محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و مهربانی خود را ابراز کنید.

اسفند

اطرافیان مجذوب اخلاق گرم و روحیه مردم‌دار شما هستند، از این روحیه برای جذب دوستان بیشتر بهره بگیرید. برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از پس‌انداز و صرفه‌جویی می‌گذرد. به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم افراد سرشناسی حضور دارند، در نتیجه به هر قیمتی که شده در این مراسم حضور پیدا کنید و با آشنایی با افراد سرشناس و مهم، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت را تجربه نمایید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به غیر از عشق و محبت، حرف دیگری به شما نخواهد زد.